| Vad gör du nu? | |
|
+6gustav94 CrTMn Blood Rayne Mormakar Aerozer CnqRor 10 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? lör aug 23, 2008 6:58 pm | |
| Jag sitter hos en polare just nu och lanar litegran! Jag har suttit och läst lite c++ tidigare idag, och gissa om man får klia sig i huvet ibland jag säger bara en sak! "GAAH och ge mig en huvudvärks tabblet" för ibland så får man då tänka till måste jag säga! Jag vet inte om det är någon annan här som läser c++, men det är kul att läsa och det är alltid kul att lyckas skapa nya program som kan hjälpa folk som kanske inte så är jätte hajj på det här med datorer! Att lyckas med ett jätte bra program är som att få ett lyckat sex liv med en foto modell! |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? mån aug 25, 2008 9:57 pm | |
| - DmeR skrev:
- Att lyckas med ett jätte bra program
är som att få ett lyckat sex liv med en foto modell! hmm jag har läst en del c++ och astan att jag tycker SEX är MYCKET bättre!!!! hihihihihihihihihihihihihihihihi men för att komma tebax till ämnet kollar family guy och tror jag fortfarande e bakis.. sluta supa söndag morgon 07 tiden weeee fylle lan.. |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? ons aug 27, 2008 7:43 pm | |
| Fylle lan är rätt kul! =D
Fast det var länge sen man var på något sådant roligt lan :\ |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? ons sep 10, 2008 8:07 pm | |
| Ska någon till krogen i helgen då? Hade varit coolt om gac kunde ha ett möte någon gång i framtiden för oss som är 18+ och så går vi allisammans till krogen och bara har kul tsm! Det hade varit rätt coolt =) |
|
| |
Aerozer Raider
Antal inlägg : 564 Registreringsdatum : 08-02-12 Ålder : 30 Ort : J:stad Finland
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? ons sep 10, 2008 8:24 pm | |
| skapar 5 av mina första slagskepp! | |
|
| |
CrTMn Jätteaktiv!
Antal inlägg : 157 Registreringsdatum : 08-08-05 Ålder : 49 Ort : Sollentuna
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? fre sep 12, 2008 9:26 pm | |
| Väntar på att mitt största slag skall gå i lås... | |
|
| |
gustav94 Moderator
Antal inlägg : 284 Registreringsdatum : 08-08-06 Ålder : 30 Ort : Ljungby
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? fre sep 12, 2008 9:37 pm | |
| - CrTMn skrev:
- Väntar på att mitt största slag skall gå i lås...
Hur stort är de slaget?? | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? lör sep 13, 2008 10:35 am | |
| Just nu sitter jag och väntar på att att vi ska fara iväg till luleå, samt så väntar jag på mina 3 raid flottor. Vill gärna se hur mycket ress som stal från fienden Brukar alltid vara kul att se *hehe* |
|
| |
slayer1 Ganska aktiv
Antal inlägg : 85 Registreringsdatum : 08-08-24 Ålder : 30 Ort : Malmö chalalalala
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? tor okt 02, 2008 6:57 pm | |
| sitter vid datorn *host* | |
|
| |
lugix Jätteaktiv!
Antal inlägg : 179 Registreringsdatum : 08-08-16 Ålder : 29 Ort : Jakobstad Finland
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? tor okt 02, 2008 7:06 pm | |
| VÄntar på att tiden ska gå,så att jag kan skicka iväg min flotta på en aktiv över natten och ta hans vf sen...Och kollar forumet ofc | |
|
| |
slayer1 Ganska aktiv
Antal inlägg : 85 Registreringsdatum : 08-08-24 Ålder : 30 Ort : Malmö chalalalala
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? tor okt 02, 2008 8:10 pm | |
| sitter fortfarande vid datan... | |
|
| |
Aerozer Raider
Antal inlägg : 564 Registreringsdatum : 08-02-12 Ålder : 30 Ort : J:stad Finland
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? tor okt 02, 2008 8:25 pm | |
| | |
|
| |
Traxton Aktiv
Antal inlägg : 489 Registreringsdatum : 08-09-24 Ålder : 35 Ort : Småland
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? fre okt 03, 2008 12:44 am | |
| - lugix skrev:
- VÄntar på att tiden ska gå,så att jag kan skicka iväg min flotta på en aktiv över natten och ta hans vf sen...Och kollar forumet ofc
Inte mig nu igen va? bara så du vet min flotta är ute o rekar btw mina skepp tog slut men det går väll bra att skicka med 4 spanare som vaktar 4 stora transportare va? | |
|
| |
Traxton Aktiv
Antal inlägg : 489 Registreringsdatum : 08-09-24 Ålder : 35 Ort : Småland
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? ons okt 08, 2008 7:17 pm | |
| Jag Bannar Lugix så det står härliga till o chattar med han samtidigt | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? ons nov 12, 2008 12:51 am | |
| Slackar vid soffan o laddar inför imorn...nationellt på svenskan och sen dirr åka till stockholm för att se på slipknot,children of bodom. Fun fun fun! Och ska titta på mtv...South park snart...vill att tiden ska gå. |
|
| |
Kal-El Ganska aktiv
Antal inlägg : 51 Registreringsdatum : 08-09-23 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? ons nov 12, 2008 12:56 am | |
| Jag köpte precis förlängning med lite mörk materia. Är det bara jag som tycker att det är väl dyrt?
Kal-El | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vad gör du nu? | |
| |
|
| |
| Vad gör du nu? | |
|