Antal inlägg : 157 Registreringsdatum : 08-08-05 Ålder : 49 Ort : Sollentuna
Rubrik: Ändra inläggsordning ons sep 10, 2008 9:40 am
På vissa ställen skulle det vara bra att ha omvänd ordning på inläggen med det senaste först.
Som jag använder avdelningen krigsrapporter som en samling av mina slag skulle det vara mer överskådligt att få det senaste först. Eller skapa en underavdelning för just krigsrapportssamlingar...
mvh Christoffer
CnqRor Ledare (Admin)
Antal inlägg : 609 Registreringsdatum : 08-02-11
Rubrik: Sv: Ändra inläggsordning ons sep 10, 2008 8:26 pm
det var en bra idé, men jag tror inte jag kan ändra inläggsordningen. Och en sån underkategori skulle nog inte få många poster är jag rädd, så det verkar onödigt. Bra idéer i alla fall
På vissa ställen skulle det vara bra att ha omvänd ordning på inläggen med det senaste först.
Som jag använder avdelningen krigsrapporter som en samling av mina slag skulle det vara mer överskådligt att få det senaste först. Eller skapa en underavdelning för just krigsrapportssamlingar...
mvh Christoffer
Det man annars kanske kan göra, är att vi tar bort vissa inlägg om det har gått ett tag. Te.x efter 1 - 2 månader så kan man nog ta bort dom inläggen som fanns där innan och sedan sortera upp så att det bara finns nya och fräscha inlägg där.
CrTMn Jätteaktiv!
Antal inlägg : 157 Registreringsdatum : 08-08-05 Ålder : 49 Ort : Sollentuna
Rubrik: Sv: Ändra inläggsordning mån sep 15, 2008 8:31 am
ja kanske. För mig blir det lite nostalgi ( kan man säga så på denna korta tid) att bläddra igenom mina slag.
Jag har ju inget annat ställe att lagra dem.
sry att jag tar forumplats med kanske onödiga slag, för mitt egenintresse...