| Nya regler om aktivitet på forumet. | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
CnqRor Ledare (Admin)
Antal inlägg : 609 Registreringsdatum : 08-02-11
| Rubrik: Nya regler om aktivitet på forumet. ons sep 10, 2008 9:00 pm | |
| Här kommer lite hårdare regler för er som alldrig skriver, eller läser i forumet!
Från och med imorgon (Torsdag) så kommer jag att ta bort 1 person om dagen av dom som alldrig postar på forumet, eller har slutat posta sen länge...
De som har varit i alliansen länge utan att posta kommer att kickas före dom som bara har varit här någon dag. Dessa regler behövs för att alliansen ska hålla kontakt, och inte bara bestå av 30-40 personer som bara vill ha en stor allians att skydda dom. | |
|
| |
Aerozer Raider
Antal inlägg : 564 Registreringsdatum : 08-02-12 Ålder : 30 Ort : J:stad Finland
| Rubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet. ons sep 10, 2008 9:20 pm | |
| Väldigt hårt, men nödvändigt! | |
|
| |
Starblood Nykomling
Antal inlägg : 37 Registreringsdatum : 08-08-07
| Rubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet. tor sep 11, 2008 10:56 am | |
| Ja, hårt men nödvändigt. Kom igen nu gubbar! Nu sätter vi igång och skriver små freaks i forumet.. Jag ser fram emot ett mer aktivt forum och i och med det en mer aktiv allians! | |
|
| |
CnqRor Ledare (Admin)
| Rubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet. tor sep 11, 2008 3:59 pm | |
| Idag har jag kickat grymm från alliansen. Han har varit medlem sen juni utan att äns regga sig på forumet. Dessutom har han varit inaktiv i 6 dagar. | |
|
| |
lugix Jätteaktiv!
Antal inlägg : 179 Registreringsdatum : 08-08-16 Ålder : 29 Ort : Jakobstad Finland
| Rubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet. tor sep 11, 2008 4:06 pm | |
| Gör vad du måste..kommer bli mycket mera trevligt med mera peeps på forumet | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet. fre sep 12, 2008 5:28 pm | |
| - CnqRor skrev:
- Här kommer lite hårdare regler för er som alldrig skriver, eller läser i forumet!
Från och med imorgon (Torsdag) så kommer jag att ta bort 1 person om dagen av dom som alldrig postar på forumet, eller har slutat posta sen länge...
De som har varit i alliansen länge utan att posta kommer att kickas före dom som bara har varit här någon dag. Dessa regler behövs för att alliansen ska hålla kontakt, och inte bara bestå av 30-40 personer som bara vill ha en stor allians att skydda dom. Bra där! |
|
| |
Mr_master Nykomling
Antal inlägg : 5 Registreringsdatum : 08-07-02 Ålder : 45 Ort : Hemma
| Rubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet. sön nov 16, 2008 3:56 am | |
| Tjena, ber om ursäkt för min inaktivitet här på forumet, ska försöka bättra mig, sorry kamrater | |
|
| |
CnqRor Ledare (Admin)
| Rubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet. sön nov 16, 2008 1:20 pm | |
| Jättebra! | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet. | |
| |
|