Galactic Conquerors
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Galactic Conquerors

forumet är stängt. Sök er till T.F.

HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Nya regler om aktivitet på forumet.

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
CnqRor
Ledare (Admin)
Ledare (Admin)
CnqRor

Antal inlägg : 609
Registreringsdatum : 08-02-11

Nya regler om aktivitet på forumet. Empty
InläggRubrik: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitimeons sep 10, 2008 9:00 pm

Här kommer lite hårdare regler för er som alldrig skriver, eller läser i forumet!

Från och med imorgon (Torsdag) så kommer jag att ta bort 1 person om dagen av dom som alldrig postar på forumet, eller har slutat posta sen länge...

De som har varit i alliansen länge utan att posta kommer att kickas före dom som bara har varit här någon dag.
Dessa regler behövs för att alliansen ska hålla kontakt, och inte bara bestå av 30-40 personer som bara vill ha en stor allians att skydda dom.
Till överst på sidan Gå ner
Aerozer
Raider
Raider
Aerozer

Antal inlägg : 564
Registreringsdatum : 08-02-12
Ålder : 30

InläggRubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitimeons sep 10, 2008 9:20 pm

Väldigt hårt, men nödvändigt!
http://ogame.se
Starblood
Nykomling
Nykomling

Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-08-07

InläggRubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitimetor sep 11, 2008 10:56 am

Ja, hårt men nödvändigt.
Kom igen nu gubbar!
Nu sätter vi igång och skriver små freaks i forumet.. Smile

Jag ser fram emot ett mer aktivt forum och i och med det en mer aktiv allians!
CnqRor
Ledare (Admin)
Ledare (Admin)
CnqRor

InläggRubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitimetor sep 11, 2008 3:59 pm

Idag har jag kickat grymm från alliansen. Han har varit medlem sen juni utan att äns regga sig på forumet. Dessutom har han varit inaktiv i 6 dagar.
lugix
Jätteaktiv!
Jätteaktiv!
lugix

Antal inlägg : 179
Registreringsdatum : 08-08-16
Ålder : 29

InläggRubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitimetor sep 11, 2008 4:06 pm

Gör vad du måste..kommer bli mycket mera trevligt med mera peeps på forumet Very Happy
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitimefre sep 12, 2008 5:28 pm

CnqRor skrev:
Här kommer lite hårdare regler för er som alldrig skriver, eller läser i forumet!

Från och med imorgon (Torsdag) så kommer jag att ta bort 1 person om dagen av dom som alldrig postar på forumet, eller har slutat posta sen länge...

De som har varit i alliansen länge utan att posta kommer att kickas före dom som bara har varit här någon dag.
Dessa regler behövs för att alliansen ska hålla kontakt, och inte bara bestå av 30-40 personer som bara vill ha en stor allians att skydda dom.

Bra där! Smile
Mr_master
Nykomling
Nykomling

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-07-02
Ålder : 45

InläggRubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitimesön nov 16, 2008 3:56 am

Tjena, ber om ursäkt för min inaktivitet här på forumet, ska försöka bättra mig, sorry kamrater Smile
CnqRor
Ledare (Admin)
Ledare (Admin)
CnqRor

InläggRubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitimesön nov 16, 2008 1:20 pm

Jättebra! Very Happy
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Nya regler om aktivitet på forumet.   Nya regler om aktivitet på forumet. Icon_minitime

Nya regler om aktivitet på forumet.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Regler
» Allierade i forumet

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Galactic Conquerors :: Info :: Forumet-
Hoppa till: