| Andra browser spel | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Mormakar Ganska aktiv
Antal inlägg : 75 Registreringsdatum : 08-03-07 Ålder : 34 Ort : I skeppsvarvet på planeten LandOfTheHairyDwarfs
| Rubrik: Andra browser spel fre mar 07, 2008 9:02 pm | |
| Tänkte ta o fråga om det är nån som spelar några andra browser spel! Så spelar ni nått som ni tycker är bra och vill att nån annan också ska vara med så skriv det här!! Ett browser spel som jag spelar aktivt är Gladiatus. Är guildledare i den guilden och vi växer jättesnabbt i ranking! Så om det är någon som spelar det gå gärna med i guilden eller gå in på denna länk http://s1.gladiatus.se/game/c.php?uid=55867 o bli en gladiator! Du kommer att få ett "freepass" in i guilden om du nu är i denna guild Spelar på server 1! Så det e bara å komma o slåss med mig i arenan, super bra guild som skyddar dig! Ps. Roger Wilco är med där! EDIT: Varken jag eller roger speler där längre!
Senast ändrad av Mormakar den tis sep 16, 2008 2:37 am, ändrad totalt 1 gång | |
|
| |
CnqRor Ledare (Admin)
Antal inlägg : 609 Registreringsdatum : 08-02-11
| Rubrik: Sv: Andra browser spel lör mar 08, 2008 2:20 pm | |
| Jag är medlem i svenska Tribal Wars i värld 3. Där är jag med i alliansen CAFT som ligger 12 på rankingen. Jag är med i Travia också, men spelar inte det lika aktivt som TW och Ogame. | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Andra browser spel sön mar 09, 2008 12:01 pm | |
| Jag brukade spela Space Merchant Realms (http://www.smrealms.de) för några år sedan. För er som inte känner till det kan jag berätta att det innehåller skepp, planeter, olika raser, allianser, handel, strider, maktkamper, m.m. |
|
| |
Mormakar Ganska aktiv
Antal inlägg : 75 Registreringsdatum : 08-03-07 Ålder : 34 Ort : I skeppsvarvet på planeten LandOfTheHairyDwarfs
| |
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Andra browser spel mån mar 10, 2008 10:15 am | |
| Jag hittade ett rymdpirat spel från ogame startsidan och tänkte visst jag har inget bättre för mig sorligt nog och testade det. Darkpirates heter det. just ja som mormak sa så kör jag Gladiatus. |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Andra browser spel ons mar 12, 2008 12:03 pm | |
| jag spelade nått spel som hette wargame typ, det var ganska trist, men väldigt avancerat, typ som OGame. Man ska bygga upp sin planet, men man har bara ett visst antal turns att göra saker på osv. väldigt krånglig att förklara... |
|
| |
Mormakar Ganska aktiv
| Rubrik: Sv: Andra browser spel ons mar 12, 2008 5:56 pm | |
| Jag spelade 5 i rad förut! fast det blev nå fel.. för jag kunde inte få det.. tror det va typ max 4 sen blev det game over... fattat inte | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Andra browser spel ons mar 19, 2008 1:37 pm | |
| Jag kör nu RuneScape det är GRATISSS! Fast det var tråkigt! |
|
| |
Mr_master Nykomling
Antal inlägg : 5 Registreringsdatum : 08-07-02 Ålder : 45 Ort : Hemma
| Rubrik: Tjena alla!!! ons jul 02, 2008 6:51 pm | |
| Jag e med i rätt så många online spel, 10-11 st e det nog iaf!!! Battleknight, Crimson moon, Holy-war, Ikariam, O-game såklart, Tribal Wars, Biltjuv, Lords, Military mayhem, Battle Down, Soulhunters och Tanoth!!!! o dom bästa spelen enligt mig är Battleknight, O-game, Crimson moon, Tanoth och Tribal wars! o sämst e nog Biltjuv, Ikariam och Battle Down!!! fullt upp med online spel!!!! | |
|
| |
CnqRor Ledare (Admin)
| Rubrik: Sv: Andra browser spel ons jul 02, 2008 11:25 pm | |
| Jag har ockå haft en massa webbläsarspel, men inte riktigt så många samtidigt! Har spelat Tribal Wars, Pimpland, Travian, Ikariam, Army Commander, Human-Age... (Nu spelar jag bara 4 browserspel) | |
|
| |
Blood Rayne Nykomling
Antal inlägg : 43 Registreringsdatum : 08-08-05 Ålder : 31 Ort : Välinge
| Rubrik: Sv: Andra browser spel lör aug 09, 2008 2:54 pm | |
| | |
|
| |
gustav94 Moderator
Antal inlägg : 284 Registreringsdatum : 08-08-06 Ålder : 30 Ort : Ljungby
| Rubrik: Sv: Andra browser spel sön sep 07, 2008 2:42 pm | |
| jag kör också tribal wars... jag spelar travian med (: | |
|
| |
CnqRor Ledare (Admin)
| Rubrik: Sv: Andra browser spel sön sep 07, 2008 7:20 pm | |
| Vilken värld spelar du på? Jag spelar på v4 | |
|
| |
Blood Rayne Nykomling
| |
| |
gustav94 Moderator
| Rubrik: Sv: Andra browser spel mån sep 08, 2008 3:36 pm | |
| - CnqRor skrev:
- Vilken värld spelar du på?
Jag spelar på v4 jag spelar på värld 4 =) | |
|
| |
Blood Rayne Nykomling
| Rubrik: Sv: Andra browser spel mån sep 08, 2008 8:58 pm | |
| Vad heter ni där Jag heter ulf1. | |
|
| |
gustav94 Moderator
| Rubrik: Sv: Andra browser spel mån sep 08, 2008 11:22 pm | |
| jag har samma namn som här... | |
|
| |
CrTMn Jätteaktiv!
Antal inlägg : 157 Registreringsdatum : 08-08-05 Ålder : 49 Ort : Sollentuna
| Rubrik: Sv: Andra browser spel fre sep 12, 2008 8:53 am | |
| Jag spelade v4 i BOB (band of brothers) från öppningen. Men så kom sonen och jag lämnade över till en KÖ som tröttnade och så blev det inaktivt och plopp ner i graven. två barn, en hustru och ett liv. Rimmar inte så mycket med speltid så allt som finns över går till Ogame. Tack för det jobb jag har, kan sitta mycket och laja | |
|
| |
Gäst Gäst
| |
| |
CrTMn Jätteaktiv!
Antal inlägg : 157 Registreringsdatum : 08-08-05 Ålder : 49 Ort : Sollentuna
| Rubrik: Sv: Andra browser spel tis sep 16, 2008 11:22 am | |
| man kan väl säga pc support typ | |
|
| |
Sponsored content