Galactic Conquerors
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Galactic Conquerors

forumet är stängt. Sök er till T.F.

HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Andra browser spel

Gå ner 
+2
CnqRor
Mormakar
6 posters
FörfattareMeddelande
Mormakar
Ganska aktiv
Ganska aktiv
Mormakar

Antal inlägg : 75
Registreringsdatum : 08-03-07
Ålder : 34

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimefre mar 07, 2008 9:02 pm

Tänkte ta o fråga om det är nån som spelar några andra browser spel! Så spelar ni nått som ni tycker är bra och vill att nån annan också ska vara med så skriv det här!!

Ett browser spel som jag spelar aktivt är Gladiatus. Är guildledare i den guilden och vi växer jättesnabbt i ranking!
Så om det är någon som spelar det gå gärna med i guilden eller gå in på denna länk http://s1.gladiatus.se/game/c.php?uid=55867 o bli en gladiator! Du kommer att få ett "freepass" in i guilden om du nu är i denna guild Smile Spelar på server 1! Så det e bara å komma o slåss med mig i arenan, super bra guild som skyddar dig! Very Happy

Ps. Roger Wilco är med där! Wink

EDIT: Varken jag eller roger speler där längre!

Senast ändrad av Mormakar den tis sep 16, 2008 2:37 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
CnqRor
Ledare (Admin)
Ledare (Admin)
CnqRor

Antal inlägg : 609
Registreringsdatum : 08-02-11

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimelör mar 08, 2008 2:20 pm

Jag är medlem i svenska Tribal Wars i värld 3. Där är jag med i alliansen CAFT som ligger 12 på rankingen.
Jag är med i Travia också, men spelar inte det lika aktivt som TW och Ogame.
Gäst
Gäst

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimesön mar 09, 2008 12:01 pm

Jag brukade spela Space Merchant Realms (http://www.smrealms.de) för några år sedan.
För er som inte känner till det kan jag berätta att det innehåller skepp, planeter, olika raser, allianser, handel, strider, maktkamper, m.m.
Mormakar
Ganska aktiv
Ganska aktiv
Mormakar

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimesön mar 09, 2008 3:18 pm

Jag spelar Dragonfable ibland också! En gubbe på medeltiden som man tränar å gör starkare. Det jag gillar i den är att man får springa runt och inte bara klicka på knappar! Fast största anledningen att jag spelar det är för att det är så SKÖN HUMOR ibland! Very Happy Very Happy
Gäst
Gäst

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimemån mar 10, 2008 10:15 am

Jag hittade ett rymdpirat spel från ogame startsidan och tänkte visst jag har inget bättre för mig sorligt nog och testade det.
Darkpirates heter det.
just ja som mormak sa så kör jag Gladiatus. cyclops
Gäst
Gäst

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimeons mar 12, 2008 12:03 pm

jag spelade nått spel som hette wargame typ, det var ganska trist, men väldigt avancerat, typ som OGame. Man ska bygga upp sin planet, men man har bara ett visst antal turns att göra saker på osv. väldigt krånglig att förklara...
Mormakar
Ganska aktiv
Ganska aktiv
Mormakar

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimeons mar 12, 2008 5:56 pm

Jag spelade 5 i rad förut! fast det blev nå fel.. för jag kunde inte få det.. tror det va typ max 4 sen blev det game over... fattat inte scratch
Gäst
Gäst

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimeons mar 19, 2008 1:37 pm

Jag kör nu RuneScape det är GRATISSS! Fast det var tråkigt!
Mr_master
Nykomling
Nykomling

Antal inlägg : 5
Registreringsdatum : 08-07-02
Ålder : 45

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Tjena alla!!!   Andra browser spel Icon_minitimeons jul 02, 2008 6:51 pm

Jag e med i rätt så många online spel, 10-11 st e det nog iaf!!! Battleknight, Crimson moon, Holy-war, Ikariam, O-game såklart, Tribal Wars, Biltjuv, Lords, Military mayhem, Battle Down, Soulhunters och Tanoth!!!! o dom bästa spelen enligt mig är Battleknight, O-game, Crimson moon, Tanoth och Tribal wars! o sämst e nog Biltjuv, Ikariam och Battle Down!!! fullt upp med online spel!!!!
CnqRor
Ledare (Admin)
Ledare (Admin)
CnqRor

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimeons jul 02, 2008 11:25 pm

Jag har ockå haft en massa webbläsarspel, men inte riktigt så många samtidigt! Surprised
Har spelat Tribal Wars, Pimpland, Travian, Ikariam, Army Commander, Human-Age...
(Nu spelar jag bara 4 browserspel)
Blood Rayne
Nykomling
Nykomling
Blood Rayne

Antal inlägg : 43
Registreringsdatum : 08-08-05
Ålder : 31

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimelör aug 09, 2008 2:54 pm

Jag spelar också tribalwars Smile Cool Smile
gustav94
Moderator
Moderator
gustav94

Antal inlägg : 284
Registreringsdatum : 08-08-06
Ålder : 30

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimesön sep 07, 2008 2:42 pm

jag kör också tribal wars... jag spelar travian med (:
CnqRor
Ledare (Admin)
Ledare (Admin)
CnqRor

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimesön sep 07, 2008 7:20 pm

Vilken värld spelar du på?
Jag spelar på v4
Blood Rayne
Nykomling
Nykomling
Blood Rayne

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimemån sep 08, 2008 7:37 am

Jag spelar i värld 1,2,3,4,5. Jag sa att jag spelade tribalwars innan han gjorde det men det såg du inte Exclamation Exclamation
gustav94
Moderator
Moderator
gustav94

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimemån sep 08, 2008 3:36 pm

CnqRor skrev:
Vilken värld spelar du på?
Jag spelar på v4

jag spelar på värld 4 =)
Blood Rayne
Nykomling
Nykomling
Blood Rayne

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimemån sep 08, 2008 8:58 pm

Vad heter ni där Question Jag heter ulf1.
gustav94
Moderator
Moderator
gustav94

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimemån sep 08, 2008 11:22 pm

jag har samma namn som här...
CrTMn
Jätteaktiv!
Jätteaktiv!

Antal inlägg : 157
Ålder : 49

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimefre sep 12, 2008 8:53 am

Jag spelade v4 i BOB (band of brothers) från öppningen.
Men så kom sonen och jag lämnade över till en KÖ som tröttnade och så blev det inaktivt och plopp ner i graven.

två barn, en hustru och ett liv. Rimmar inte så mycket med speltid så allt som finns över går till Ogame.

Tack för det jobb jag har, kan sitta mycket och laja Wink
Gäst
Gäst

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimesön sep 14, 2008 10:43 am

CrTMn skrev:
Jag spelade v4 i BOB (band of brothers) från öppningen.
Men så kom sonen och jag lämnade över till en KÖ som tröttnade och så blev det inaktivt och plopp ner i graven.

två barn, en hustru och ett liv. Rimmar inte så mycket med speltid så allt som finns över går till Ogame.

Tack för det jobb jag har, kan sitta mycket och laja Wink

Vad jobbar du med? Smile
CrTMn
Jätteaktiv!
Jätteaktiv!

Antal inlägg : 157
Ålder : 49

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitimetis sep 16, 2008 11:22 am

man kan väl säga pc support typ
Sponsored content

Andra browser spel Empty
InläggRubrik: Sv: Andra browser spel   Andra browser spel Icon_minitime

Andra browser spel
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet