Galactic Conquerors
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Galactic Conquerors

forumet är stängt. Sök er till T.F.
 
HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 diskussions del

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
fallen_wolf
Moderator
Moderator
fallen_wolf


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-09-08
Ålder : 33
Ort : Nyköping

diskussions del Empty
InläggRubrik: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 1:59 am

tydligen så har vissa svårt att hålla sig till topic, well här finns ingen riktig topic så det är bara diskutera på
Till överst på sidan Gå ner
Traxton
Aktiv
Aktiv
Traxton


Antal inlägg : 489
Registreringsdatum : 08-09-24
Ålder : 34
Ort : Småland

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:01 am

tack för piken =)
kan inte undå att märka att du vekar något förbannad på mig?
Till överst på sidan Gå ner
fallen_wolf
Moderator
Moderator
fallen_wolf


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-09-08
Ålder : 33
Ort : Nyköping

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:06 am

jag är inte förbannad på dig, jag är lite full och trött då blir jag lite extra petig, men sen är det eller borde vara allmänkänt att jag inte gillar bannar tråden just för att så många sitter där och skriver enbart för att få mer stjärnor... vilket jag stör mig på som fan
Till överst på sidan Gå ner
gustav94
Moderator
Moderator
gustav94


Antal inlägg : 284
Registreringsdatum : 08-08-06
Ålder : 29
Ort : Ljungby

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:09 am

du e inte den ändå som stör sig på sånt !!!!!!!!!!!
Till överst på sidan Gå ner
Traxton
Aktiv
Aktiv
Traxton


Antal inlägg : 489
Registreringsdatum : 08-09-24
Ålder : 34
Ort : Småland

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:09 am

fallen_wolf skrev:
jag är inte förbannad på dig, jag är lite full och trött då blir jag lite extra petig, men sen är det eller borde vara allmänkänt att jag inte gillar bannar tråden just för att så många sitter där och skriver enbart för att få mer stjärnor... vilket jag stör mig på som fan

okej kan väll peta in att jag är där inte pga några stjärnor då jag är super nöjd med min rank (konstigt nog) utan jag är där för att det är där det händer mest på forumet mest aktivitet och där man kan ha lite roligt =) jag förstår va du menar med att jaga rank där men det är annat än att bara jaga rank fast visst blir man glad när nåt händer i statestiken de blir man ju.
men jag har rätt skoj när gustav o lugix är där tex kan ju få sådana ursäkter/anledningar till bannigen så man skrattar tills man får andnöd ju
Till överst på sidan Gå ner
Traxton
Aktiv
Aktiv
Traxton


Antal inlägg : 489
Registreringsdatum : 08-09-24
Ålder : 34
Ort : Småland

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:10 am

gustav94 skrev:
du e inte den ändå som stör sig på sånt !!!!!!!!!!!
va ska de betyda? Razz du verkar ju ha uppskatat den en del endå ju :/
lr har du bara "låtsats?"
Till överst på sidan Gå ner
fallen_wolf
Moderator
Moderator
fallen_wolf


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-09-08
Ålder : 33
Ort : Nyköping

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:12 am

jo jo det är sant, hur som helst så förklarade jag bara vad jag tyckte nu det var inte menat som ett angrepp på något sätt...


Traxton skrev:
gustav94 skrev:
du e inte den ändå som stör sig på sånt !!!!!!!!!!!
va ska de betyda? Razz du verkar ju ha uppskatat den en del endå ju :/
lr har du bara "låtsats?"


han menar nog rankjagare och liknande... det är vad jag tror
Till överst på sidan Gå ner
gustav94
Moderator
Moderator
gustav94


Antal inlägg : 284
Registreringsdatum : 08-08-06
Ålder : 29
Ort : Ljungby

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:16 am

att man kan banna varandra e ju en sak men att man sitter och spammar för att få fler stjärnor tycker jag e för jävligt...
t.e.x den tråden som slayer1 gjorde för ett tag sen där man fick spamma hur mycke man ville försvann efter ett tag och jag tror slayer1 förlorade ca 60 nlägg och 2 stjärnor så man märker ju att vissa gör vad som helst för att få fler stjärnor..
Till överst på sidan Gå ner
fallen_wolf
Moderator
Moderator
fallen_wolf


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-09-08
Ålder : 33
Ort : Nyköping

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:21 am

gustav94 skrev:
att man kan banna varandra e ju en sak men att man sitter och spammar för att få fler stjärnor tycker jag e för jävligt...
t.e.x den tråden som slayer1 gjorde för ett tag sen där man fick spamma hur mycke man ville försvann efter ett tag och jag tror slayer1 förlorade ca 60 nlägg och 2 stjärnor så man märker ju att vissa gör vad som helst för att få fler stjärnor..

Hm, jag tror jag dödade en spam tråd en gång i tiden, kan ha varit den^^...

det är sjukt dåligt att folk faktiskt får hålla på så...
Kolla på mig, och mina inläggs antal, ofta jag orkar bry mig om hur många inlägg jag har -.-.. dock har jag en av dom högsta ranker som finns ( efter admin och general ) men ändock



och nu ska jag sova tror jag Razz Sleep
Till överst på sidan Gå ner
gustav94
Moderator
Moderator
gustav94


Antal inlägg : 284
Registreringsdatum : 08-08-06
Ålder : 29
Ort : Ljungby

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:28 am

nej den tråden tog jag bort Wink
Till överst på sidan Gå ner
Traxton
Aktiv
Aktiv
Traxton


Antal inlägg : 489
Registreringsdatum : 08-09-24
Ålder : 34
Ort : Småland

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 2:34 am

gustav94 skrev:
att man kan banna varandra e ju en sak men att man sitter och spammar för att få fler stjärnor tycker jag e för jävligt...
t.e.x den tråden som slayer1 gjorde för ett tag sen där man fick spamma hur mycke man ville försvann efter ett tag och jag tror slayer1 förlorade ca 60 nlägg och 2 stjärnor så man märker ju att vissa gör vad som helst för att få fler stjärnor..

ooo chit hoppas inte allt var spamm :S
det e ju mindre chekt när en tråd försvinner o allt som fanns blir tillinte gjort :/
Till överst på sidan Gå ner
fallen_wolf
Moderator
Moderator
fallen_wolf


Antal inlägg : 109
Registreringsdatum : 08-09-08
Ålder : 33
Ort : Nyköping

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 12:16 pm

gustav94 skrev:
nej den tråden tog jag bort Wink

Okey ^^ fick för mig att jag raderade något liknande, hur som helst så var spam tråden bara störig...
Till överst på sidan Gå ner
gustav94
Moderator
Moderator
gustav94


Antal inlägg : 284
Registreringsdatum : 08-08-06
Ålder : 29
Ort : Ljungby

diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitimesön okt 19, 2008 12:34 pm

Ja och dom som skrev där gjorde ju bara de för att få fler stjärnor...

Som jag skrev innan tycker jag det är för jävligt att man håller på så..
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





diskussions del Empty
InläggRubrik: Sv: diskussions del   diskussions del Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
diskussions del
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Galactic Conquerors :: Allmänt :: Övrigt-
Hoppa till: