Galactic Conquerors
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Galactic Conquerors

forumet är stängt. Sök er till T.F.

HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

Stor städning på går just nu!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst

Stor städning på går just nu! Empty
InläggRubrik: Stor städning på går just nu!   Stor städning på går just nu! Icon_minitimesön okt 26, 2008 7:30 am

Ja mina damer och herrar!

Som topicen säger, vi admins / moderators håller just nu på stor städa forumet och rensar just nu
bort alla gamla trådar, vilket kan behövas. *Dammar....* Jag har även tagit mig en liten titt på vad
vi har för medlemmar i forumet och vilka medlemmar som inte ska vara kvar i forumet. Så just nu
så finns det bara 2 inaktiva spelare kvar i forumet, och dom kommer att få en varning så småning
om.

Sen fanns det ca 8 medlemmar också som inte ens spelade i GAC längre som jag även har rensat
bort. Vi admins ska försöka bli lite mera noga på den fronten åh se till så att våran medlemmar
ska kunna skriva fritt utan att vi har några personer som sitter och läser våra meddelanden utan
att vi känner till detta.

Har ni några funderingar kring våra städning eller fall det är något ni vill ta upp så är ni
välkommen att lägga in en kommentar i denna tråd så länge den finns kvar! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Traxton
Aktiv
Aktiv
Traxton

Antal inlägg : 489
Registreringsdatum : 08-09-24
Ålder : 35

InläggRubrik: Sv: Stor städning på går just nu!   Stor städning på går just nu! Icon_minitimesön okt 26, 2008 1:20 pm

Bra Very Happy
jag misstänker att en utav dom 2 inaktiva spelarna är min kompis Celene hon sa att spelet inte var nåt för henne så ni kan ta bort henne från alliansen (både forum och spel). (galna tjejer som inte gillar ogame Surprised)
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Stor städning på går just nu!   Stor städning på går just nu! Icon_minitimesön okt 26, 2008 3:32 pm

Traxton skrev:
Bra Very Happy
jag misstänker att en utav dom 2 inaktiva spelarna är min kompis Celene hon sa att spelet inte var nåt för henne så ni kan ta bort henne från alliansen (både forum och spel). (galna tjejer som inte gillar ogame Surprised)

Hon är borta nu Smile
Traxton
Aktiv
Aktiv
Traxton

Antal inlägg : 489
Registreringsdatum : 08-09-24
Ålder : 35

InläggRubrik: Sv: Stor städning på går just nu!   Stor städning på går just nu! Icon_minitimesön okt 26, 2008 3:50 pm

DmeR skrev:
Traxton skrev:
Bra Very Happy

Hon är borta nu Smile
R.I.P Crying or Very sad
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Stor städning på går just nu!   Stor städning på går just nu! Icon_minitime

Stor städning på går just nu!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Galactic Conquerors :: Info :: Forumet-
Hoppa till: